fbpx

MAZURY AKTYWNIE

DZIEŃ 1

  • Zbiórka uczestników, wyjazd sprzed szkoły.
  • Reszel – miasteczko z zachowanym unikalnym w skali europejskiej średniowiecznym układem przestrzennym.
  • Spacer z elementami gry miejskiej – uczestnicy w aktywny sposób poznają najcenniejsze zabytki miasta (m.in. gotyckie mosty, kościół farny pw. św. Jakuba, zamek biskupów warmińskich), jak również codzienność średniowiecznego miasteczka. Uczestnicy w trakcie spacero-gry, zdobywając kolejne wskazówki, spróbują rozwikłać zagadkę „ostatniej czarownicy” w Europie.
  • Gierłoż – pozostałości schronów będących kwaterą Adolfa Hitlera, wybudowaną w związku z przygotowaniami do operacji Barbarossa.
  • Zakwaterowanie w hotelu, obiadokolacja, nocleg.

DZIEŃ 2

  • Śniadanie
  • Zajęcia survivalowe „Przeżyć w Głuszy”. Uczestnicy wraz z instruktorem przeniosą się do równikowej dżungli Ameryki Południowej. W trakcie zajęć poznają m.in.: sposoby krzesania ognia, budowy i maskowania schronienia, zdobywania wody pitnej i pożywienia w ekstremalnych warunkach, budowy prymitywnego kompasu. Na uczestników czeka ponadto przejażdżka z instruktorem na kładzie.
  • Obiad.
  • Turniej łuczniczy – zajęcia z instruktorem w którym każdy uczestnik nabędzie umiejętności łuczniczych. Na zakończenie turniej łuczniczy o złotą strzałę.
  • Turniej Piłki Nożnej – na terenie przylegającym do ośrodka znajdują się dwa pełnowymiarowe boiska sportowe które będą do dyspozycji grupy.
  • Kolacja, wieczorny seans horrorów.

DZIEŃ 3

  • Śniadanie bufetowe.
  • Paintball Łuczniczy – rozgrywki z podziałem na drużyny w nowej dziedzinie sportów ekstremalnych jaką jest paintball łuczniczy. Uczestnicy na specjalnie przygotowanym polu zostaną wyposażenie w łuki, specjalne strzały lampowe, maski i pod okiem sędziego rozpoczną rozgrywki o puchar! Moc emocji i pełne bezpieczeństwo uczestników gwarantowane.
  • Warsztaty Archeologiczne – na specjalnym polu uczestnicy z użyciem profesjonalnych wykrywaczy metalu poszukają bezcennych zabytków. Wszystko pod okiem archeologa.
  • Nocna integracyjna gra trenowa „Tajemnica Bursztynowej Komnaty”. Uczestnicy gry wcielą się w rolę agentów wywiadu, których zadaniem będzie dotarcie do tzw. śpiochów – ukrytych w mazurskich lasach byłych żołnierzy formacji SS, którzy w ramach struktur organizacji Werwolfu strzegą głównego skarbu Ericha Kocha. Czy choć jednej z drużyn uda się rozwiązać zagadkę ukrytych skrzyń? Gra z wykorzystaniem min. pontonów, efektów pirotechnicznych.
  • Nocleg.

DZIEŃ 4

  • Śniadanie.
  • Paintball – rozgrywki w paintballu. Zespoły podziale na kilku osobowe stoczą ze sobą ekscytujące pojedynki. Po krótkim wprowadzeniu gracze ścierają się ze sobą na specjalnie przygotowanym polu. Każdy ma do wykorzystania wyłącznie jedno życie!
  • Obiad.
  • Zajęcia integracyjne – bitwa o flagę.
  • Gra Terenowa „Bitwa o skarb!” – każdy uczestnik wyjazdu będzie musiał się zsolidaryzować z pozostałymi członkami grupy. Na wyznaczonym torze gry czekają liczne zadania, takie jak przeprawa pontonami przez rzeką, przejście przez pole minowe, strzelanie do celu i wiele innych. Na zwycięską drużynę, która zdobędzie największą liczbę punktów, czeka skrzynia ze skarbem!
  • Kolacja.
  • Ognisko integracyjne z dyskoteka.
  • Nocleg.

DZIEŃ 5

  • Śniadanie bufetowe. Wykwaterowanie z obiektu.
  • Spływ kajakami – spływ po jednej z najbardziej malowniczych rzek Mazur – Krutyni. W czasie spływu grupie towarzyszyć będą instruktorzy i ratownicy wodni. Ponadto, każdy z uczestników otrzyma kapok, co w połączeniu z wykwalifikowaną kadrą uczyni spływ w 100% bezpieczny!
  • Obiad.
  • Wyjazd w drogę powrotną.

CENA

Staramy się, aby każda z naszych wycieczek była wyjątkowa – dlatego ceny wycieczek kilkudniowych obliczamy po wcześniejszym ustaleniu liczby uczestników i szczegółów programu!

CENA ZAWIERA

  • całkowity koszt realizacji programu
  • transport
  • nocleg
  • wyżywienie zgodnie z programem
  • bilety wstępu do zwiedzanych obiektów
  • opiekę pilota, przewodników lokalnych
  • ubezpieczenie NNW
  • podatek VAT