fbpx

NA TROPIE MISTRZA TWARDOWSKIEGO

PROGRAM

W czasie gry będziemy świadkami najbardziej przełomowych momentów w historii Warszawy od XVI do XXI w. Grę rozpoczniemy w Centrum Nauki Kopernik, gdzie dowiemy się, że w wyniku nieudanego eksperymentu nad podróżami w czasie, do współczesnej Warszawy z 1556 roku przedostał się mistrz magii – Jan Twardowski. Wcielimy się w detektywów, którzy tropią maga. W pogoni za Twardowskim napotkamy na swojej drodze króla Zygmunta III, któremu ocalimy życie, mistrza pędzla – Bacciarellego, któremu pomożemy uwiecznić stolicę na płótnie oraz Wiliama Lindleya w trakcie prac nad warszawskimi wodociągami i wiele innych ważnych dla stolicy postaci.

Czas trwania: około 3h

CENA

Każdy projekt wyceniamy indywidualnie. Cena jest uzależniona od formy prowadzenia zajęć oraz dodatkowych aktywności, które staramy się dobrać do indywidualnych potrzeb i specyfiki grupy.