fbpx

NA TROPIE MISTRZA TWARDOWSKIEGO

PROGRAM

W czasie gry będziemy świadkami najbardziej przełomowych momentów w historii Warszawy od XVI do XXI w. Grę rozpoczniemy w Centrum Nauki Kopernik, gdzie dowiemy się, że w wyniku nieudanego eksperymentu nad podróżami w czasie, do współczesnej Warszawy z 1556 roku przedostał się mistrz magii – Jan Twardowski. Wcielimy się w detektywów, którzy tropią maga. W pogoni za Twardowskim napotkamy na swojej drodze króla Zygmunta III, któremu ocalimy życie, mistrza pędzla – Bacciarellego, któremu pomożemy uwiecznić stolicę na płótnie oraz Wiliama Lindleya w trakcie prac nad warszawskimi wodociągami i wiele innych ważnych dla stolicy postaci.

Czas trwania: około 3h

CENA

Każdy projekt wyceniamy indywidualnie. Cena jest uzależniona od formy prowadzenia zajęć oraz dodatkowych aktywności, które staramy się dobrać do indywidualnych potrzeb i specyfiki grupy.

Kontynuując korzystanie ze strony, zgadzasz się na użycie plików cookie. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close